Задьора Тетяна Григорівна
заступник
директора з навчально-виховної роботи, вчитель образотворчого мистецтва,
креслення
КЗ «Навчально-виховний комплекс «Загальноосвітній
навчальний заклад – дошкільний навчальний заклад» №3 м. Дніпродзержинська
спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії,
«старший учитель»
Від
автора
В Україні
відбуваються кардинальні зміни в усіх галузях життя суспільства: політичній,
економічній, соціальній. Держава переходить до моделі інноваційного розвитку,
запорукою якого є активний пошук нових форм і методів управління. Стратегічними цілями, завданням та пріоритетними напрямами радикальних перетворень в управлінні загальноосвітнього
навчального закладу стає здатність до змін, відкритість до комунікації,
орієнтація на особистість учня і
педагога, солідарність у цінностях і
поглядах на освіту, сформованість поведінки.
Сьогодні навчальний заклад все більше сприймається як
«помічник», «регулятор», «каталізатор», «партнер», ніж постачальник освітніх
послуг. Партнерами, в такому разі, стають й інші суб’єкти громади: учні,
батьки, громадськість. Цінність таких партнерських відносин полягає в
тому, що вони мають мету забезпечити існування продуктивних демократичних,
громадсько-контрольованих механізмів постійної трансформації освіти в повній
відповідності з напрямком розвитку суспільства, його потреб, прийнятих
стандартів та цінностей.
Запропонований
до Вашої уваги матеріал розкриє
управлінські аспекти створення
партнерських взаємин в форматі впровадження
моделі «Ростимо, виховуємо, віримо!» яка демонструє новий стиль відносин
між сім’єю та навчальним закладом, допоможе активізувати взаємодію батьків з
учителями, інтегрувати засоби
громадського та сімейного виховання школярів,
знаходити вихід із кризової ситуації у взаємодії «Учень – учитель –
батько».
Комментариев нет:
Отправить комментарий